طراحی لوگو در اصفهان

اهمیت طراحی لوگو:

طراحی لوگو در اصفهان و بخصوص داشتن یک لوگوی حرفه ای از اولین الزامات راه اندازی یک فعالیت اقتصادی یا تولید یک برند است. زیرا دور و بر ما پر از محصولات و برندهایی است که هر یک لوگو و نشان خاص خود را دارند و برنده آن کسی است که لوگویی جذاب و ماندگار داشته باشد.

لوگو ، آرم، نشانه و حتی اصطلاحات جدیدتری مانند نشان‌واره و نشانه نوشته  یا لوگوتایپ، با هم متفاوتند و هریک تعاریف خودشان را دارند. ولی چون عموم مردم آن ها را به اسم “لوگو” می شناسند ما هم در این جا از همین واژه استفاده می کنیم. برای اطلاع بیشتر از مفهوم لوگو و انواع آن به مقاله لوگو چیست؟ مراجعه نمایید.

اصفهان شهری است که نسبت به دیگر شهرهای کشور کاسبی در آن سخت تر است. مردم اصفهان بسیار ریزبین بوده و به راحتی با هر کسی شروع به کار نمی کنند و هر داد و ستدی به راحتی انجام نمی پذیرد. به واسطه همین ریز بینی و دقت همشهریان عزیز، کلیه کارهایی که در اصفهان صورت می پذیرد (در هر شاخه ای) در سطح بالاتری نسبت به تراز کشوری می باشد.

طراحی لوگو در اصفهان هم از این قاعده مستثنا نبوده و لوگو های خوب و بد به راحتی توسط همشهریان رصد می شود. لوگوی حرفه ای که به خوبی طراحی شده باشد، باعث ایجاد اعتماد می شود. اگر شما یک لوگو طراحی شده خوب داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که مشتریان بالقوه با شما کار کنند. و احتمال بیشتری دارد که بتوانید مشتریان را در مورد حرفه ای بودن کسب و کار خود متقاعد کنید.

نشانه ها یا لوگوها در بسیاری از مکان­ ها به چشم می­ خورند. بیشترین کاربرد لوگو ها امروزه در ست تبلیغاتی ادارات و شرکت ها به چشم می خورد. چرا که هر کسی در ابتدای تجارت یا فعالیت اقتصادیش احتیاج مبرم به یک لوگوی استاندارد، زیبا، و پر معنا دارد که در حقیقت هویت و نماد آن سازمان می باشد.

داشتن یک لوگو خوب برای یک محصول و کسب و کار اولین گام در حرفه ای شدن و قدم برداشتن در مسیر درست و اصولی بازاریابی است.

طراحی لوگو در اصفهان

طراحی لوگو در اصفهان:

وقتی در شهر قدم می زنیم، می تونیم جایگاه واقعی طراحی لوگو در اصفهان را متوجه شویم. کارخانجات و شرکت ها، روی بسته‌بندی ها، قوطی‌ها، پک‌ها، وسایل نقلیه، کاغذها و آگهی مجلات، بازارها، نمایشگاه و تیزرها و…

متاسفانه در گذشته مالکین کسب و کار اهمیت زیادی برای طراحی لوگو در اصفهان قائل نبودند. و مدیر هر سازمان با سلیقه خودش یک لوگوی بی ربط و نا مفهوم طراحی می کرد. و همان لوگو در آینده ضعف خود را به وضوح نشان می داد مانند صدها نمونه که توضیح آن در این مطلب نمیگنجد.

گروه طراحی سه نقطه سعی بر آن دارد که لوگو و نشانه ای استاندارد و زیبا و صد در صد کاربردی برایتان طراحی کند.

طراحی لوگو استودیو گرافیک سه نقطه

طراحی لوگو برای ما امری بسیار لذت بخش است و در عین حال معتقدیم که یکی از مهمترین بخش های طراحی گرافیک است و با ریزبینی تمام کار طراحی انجام میشه. تمامی لوگوهایی که تاحالا طراحی کردیم را دوست داریم و با غرور تمام به اون ها افتخار می کنیم.

ممکن است پیش خود سؤال کنید طراحی لوگو یا آرم چه ضرورتی دارد. آن‌ها اغلب فقط تصاویر کوچک و بی‌معنی هستند؛ اما باید عرض کنم لوگوها معنای زیادی دارند و طراحی آن ها نیز با مسئولیت بسیار زیادی برای ما همراه است.

یک لوگوی خوب باید به سرعت بر مخاطب تاثیر بگذارد و نظر بیننده را را به سرعت به خود جلب کند.
لوگو باید بدون هیچ متنی منظور و هدفش قابل تشخیص باشد و دارای انسجامی بالا باشد که آن را از دیگر لوگوها و نشانه ها متمایز سازد.

لوگوی خوب باید در حین سادگی، آنچنان قدرتمند باشد که تا مدت ها همچنان تاثیر خود را حفظ نموده و به سرعت تکراری و خسته کننده نشود.

یکی از مهمترین موارد طراحی یک المان زیبا و مفهومی در کنار لوگو است که به تنهایی نیز قابل استفاده باشد، این نکته را هم مد نظر داشته باشید که زیبایی را در سادگی جستجو کنید.

اگر لوگوی  شما طراحی خوبی داشته باشد، مردم درباره نوع ارائه محصولات و خدمات اصلی شما کنجکاو می شوند. یک لوگو برای جلب اعتماد و شناخت و تحسین یک شرکت یا محصول، کارایی دارد. از این رو اهمیت لوگوی حرفه ای برای کسب و کار بسیار زیاد است.

آنچه در ادامه مشاهده می کنید تعدادی از طراحی لوگو های انجام شده توسط استودیو گرافیک سه نقطه می باشد. برای مشاهده موارد بیشتر اینجا را کلید کنید.

لطفا روی هر نشانه کلیک کنید و ایده طراحی ها، تناسبات و دلایلی که برای رنگ بندی ذکر شده را مطالعه بفرمایید. زیرا هر نشانه حاصل تلاش روزها و ساعت ها کار بی وقفه بوده و همواره هدف ما ارائه بهترین طراحی ها به شماست.

ما معتقدیم که طراحی لوگو یکی از مهمترین بخش های طراحی گرافیک است و با ریزبینی تمام کار طراحی انجام میشود.

در پایان خاطر نشان می کنیم تمامی لوگوهایی که تابه امروز در این مجموعه طراحی شده را دوست داریم و با افتخار و غرور تمام به اون ها می بالیم.