طراحی بسته‌بندی خرما فایدیکا

طراحی بسته‌بندی خرما فایدیکا

طراحی بسته بندی خرما به چه صورتی باشد فروش بیشتری را به دنبال خواهد داشت؟

طراحی بسته بندی خرما در حال حاضر یک فعالیت مهم در زمینه مبادلات بین المللی محسوب می شود که هر تولیدکننده برای داشتن بسته بندی شکیل و مطابق با استانداردهای جهانی نیازمند بکارگیری طرحی خاص و منصر به فرد برای برند خود است.

خرما از جمله مهمترین محصولات کشاورزی در جنوب ایران است. این میوه گرمسیری علاوه بر مصرف داخلی در مقادیر زیاد به کشورهای مختلف صادر می‌شود. بسته بندی یکی از مراحل اصلی این تجارت است.
در این راستا طراحی بسته‌بندی خرما فایدیکا با استفاده از استانداردهای جهانی برای موفقیت در زمینه صادرات پراهمیت می‌باشد و الزاما به توجه و برنامه ریزی فعالین این حوزه نیاز دارد.

بسته بندی خرما وابسته به آن که نوع خرما چه باشد می‌تواند متفاوت باشد، توجه به نوع خرما در زمان طراحی بسته بندی خرما از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

  • طراحی بسته‌بندی خرما فایدیکا
  • طراحی بسته‌بندی خرما فایدیکا

برای برند فایدیکا قبلا طراحی لوگو انجام شده بود و لوگو ثبت گردیده بود ولی انصافا لوگوی خوبی نبود.

طراحی بسته‌بندی خرما فایدیکا به واسطه همکاران به ما پیشنهاد شد
در چنین مواقعی چون سفارش دهنده شناختی از ما نداره ما نمیتونیم پیشنهاد طراحی دوباره لوگو بدهیم. چون ممکنه کارفرما فکر کنه برای هدف مالی این پیشنهاد داده شده.

پس ابتدا طراحی بسته بندی انجام شد و بعد از آن پیشنهاد دادیم که لوگو را هم تغییر بدیم که خوشبختانه نظر کارفرما هم همین بود و با طراحی لوگوتایپ جدید کار نهایی شد.

طراحی لوگو، هویت بصری، کاتالوگ و طراحی بسته‌بندی خرما فایدیکا در سال ۱۳۹۹ توسط استودیو سه‌نقطه انجام شد.

برای مشاهده دیگر لوگوهای طراحی شده اینجا را کلیک کنید.

برای مشاهده قیمت و سفارش آنلاین طراحی اینجا را کلیک کنید.