طراحی مونوگرام شرکت اتصال نیرو سپاهان

شرکت اتصال نیرو سپاهان در زمینه پخش و تولید اتصالات کابل های فشار قوی فعالیت داشته و مدیران شرکت علاقه داشتند که نوع به خصوصی از محصولاتشون در لوگوی شرکت جای بگیره و خودنمایی کنه بنابراین مونوگرامی متشکل از حروف اختصاری E و N و S و ترکیب موفق آن با اتصال مورد نظر طراحی شد. در طراحی سعی شده به ساده ترین شکل، حروف نمایش داده شود ضمــن اینکه نوع کار و پیچیـدگی آن نــیـز در طرح نمایـان است.

از مشخصه های اصلی لوگو ها این است که باید در حین زیبایی، خوانا باشند. در صورتی که لوگوی شما قابلیت خواندن سریع را نداشته باشد هیچ جایگاهی در ذهن مخاطب ایجاد نمی کند. گاهی مواقع حروف یک نام تجاری ، زیاد و طولانی است و خواندنش دشوار است. معمولا در این صورت از مونوگرام استفاده می شود. مونوگرام ها در عین سادگی قابلیت فراوانی در امور مختلف گرافیکی و تبلیغاتی را دارند و به راحتی حروف اول نام برند را در ذهن مخاطب ثبت میکنند .

لوگوی اتصال نیرو هم به صورت مونوگرام طراحی شده و سعی بر آن بوده با یک ایده بصری ساده در لابه لای حروف، آن را از دیگران متفاوت کند. و این منحصر به فرد بودن کمک می کند تا مشتری بتواند با استفاده از آن محصولات شما را از سایر رقبا تشخیص دهد.